En dag på Sthlm modecenter..

Idag har jag varit med Camilla Fehr på Sthlm modecenter, de är utförsäljning i morgon så var med henne och pysslade lite.
Alltid lika trevligt att träffa denna galna människa. Vet ingen som har så mycket ideér som henne. Hon ger än verkligen energi.
Är alltid härligt att handla lite bland provkollektionerna så de har jag gjort idag.


Ekonomin fick ligga åt sidan idag, men den ska jag ta upp nu för att påbörja pluggandet.
Känns ganska trevligt faktiskt, man kanske ska bli lite mer insatt i siffror de är alltid intressant.

På tal om vad man ska satsa på, det är inte alltid så lätt när man tycker om mycket av de man gör.
Varje dag dyker det upp nya möjligheter som gör att framtiden blir på ett visst sätt.
Nya utmaningar är alltid härliga och alltid välkomna.

Dock kommer jag att se min sista studietid som en tid att bestämma mig på vad exakt jag skall göra. Jag tror och vet att jag måste nischa mig på något jag är riktigt bra på.
Men samtidigt kan jag tycka att det är bra att ha erfarenhet från många branscher, och samtidigt kan det vara svårt att välja något när man har många favoriter.
Men i maj går jag ut, och tills dess ska jag bestämma mig för vad jag skall arbeta med framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0