Full fart framåt.

Dagen Måndag är här, härligt! Veckan som jag har framför mig är så spännande. Det är mycket saker som skall hamna på sin rätta plats.
Jag håller på för fullt med att bearbeta SHR för att få med dem på Destination2.0 och presentera Nationell Strategi.


Härligt att veta att Karin Sandin och Per Frykman gärna vill medverka under Destination2.0
Det är otroligt roligt att vara i kontakt med så många intresserade.

Jag skall även se till att göra klart med min LIA plats denna vecka. Kommer att fokusera på ekonomi sokm det ser ut.
Jag brinner verkligen för detta, och jag vet att det kommer att gå bra.
Nu ska jag bara se till att förverkliga det spännande som är på gång.


Destination2.0 är ett sjukt spännande projekt som jag hoppas Ni kommer att besöka!

www.destinationtvapunktnoll.com

Tar fram min lilla lapp som är guld värd!

Ha en fortsatt trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0