Stockholm

Har mailat fram och tillbaka hela dagen, och nu är det klart att jag åker till storstaden på onsdag.
Kommer att ha ett par viktiga möten, hoppas verkligen att de har samma ambition som jag.

Eftermiddagen har bestått av att fylla mig själv med c-vitaminer. Man hinner verkligen inte vara sjuk, då gäller det att ta hand om sig.

Jag håller på med ett litet nytt projekt, där jag söker engagerade människor som brinner för sitt yrke och vill utvecklas.
Kommer inom kort att försöka finna ungefär fem till sju personer för att skapa ett team och kunna arbeta med mentorskap och coaching.
Det ska bli riktigt spännande, har ett par personer med och vill nu hitta de sista rätta.
Oavsett bransch kan man alltid lära av varandra, och varför ska man inte då dela med sig av det.
Jag tror det farligaste är att gå helt sin egen väg och inte lyssna med människor runt omkring sig i liknande situationer. Eller varför helt enkelt inte dra nytta av andra människors erfarenheter, de kanske redan har gjort ett liknande uppdrag tidigare i sin karriär.

Mer information kommer om detta.

Kom ihåg, hitta människor som inspirerar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0