Är det inte konstigt att man hamnar i Uppsala när slutstation är Jönköping?

Sitter nu äntligen i Jönköping efter en lång natt. Efter jobbet igår åkte jag till Camilla för att fira barnen och för att prata lite annat som är på gång.
Vid 22.30 åkte jag hemåt, trodde jag. Helt ovetande körde jag först mot Sthlm city, för att sedan bli total förvirrad och köra mot E4N.

Med Lisa i luren stannade jag och tankade i Upplandsväsby även där helt utan koll på vart jag var. DÅ ska till'ggas att det är i dessa trakter jag ofta är när jag är uppe i Sthlm. Därför ännu märkligare att jag totalt missade detta.
Upptäckte i Uppsala att fasen vart är jag på väg-

Det var bara att ringa en god vän och be om att få sova över hos dem i Nyköping.
När jag ställde alarmet hade jag 3 timmar och 12 minuter att sova.
pust!

Men nu är jag framme, och härligt är det.
Laddar för fullt för att besöka Visingsö hotell och konferens.


Destination2.0 rullar på riktigt bra, och den närmaste veckan kommer mer att hända!
Det är mycket roligt på gång nu!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0