Det finns så mycket att utveckla här!

Sitter i receptionen och njuter av en kopp kaffe. har varit och ätit en god frukost för ett par timmar sen.
Går igenom alla bilder på mobilen, och har en mer eller mindre brutal energistund. Ideérna sprutar skulle jag vilja säga!
Här i rumänien ligger de så fruktansvärt långt efter, bara att åka från Ungern och hit är en så stor skillnad.

Var och bokade min flygresa hem igår såhär ser den ut:



Jag kunde inte åka direkt till Budapest för jag hade endast 30 minuter på mig att byta plan.
Det säger ganska mycket om vart de ligger i sitt tänk. Samtidigt som jag har full förstäelse för kvinnan som sålde min biljett.


Jag har antecknat ett helt kollegeblock med saker som jag skulle vilja ta tag i omgående.
Alpenbyn vore riktigt roligt att få utveckla. De har även en by med brunbjörnar, björnarna går fritt i byn. Cool turistattraktion.

När man bygger här undrar jag ibland vad de tänker med. Utanför hotellet har det varit väldigt mycker trafik vilket har resulterat i enormt mycket olyckor. Så nu har de kommit på att de ska bygga en rondell, synd bara att de är så trångt att de väldigt många busslass till hotellet inte längre kommer fram.
Vill då också tillägga att hotellet är fullbokat i princip varje dag, eftersom det kommer bussar från Frankrike, italien m.m Hotellet lever också på alla stora evant och tillställningar.


Detta är en sopkvast, som används när de sopar gator och likande.


Önskar alla i ettan lycka till på första tentan idag!

Vill även tipsa om att det ofta blir som du tänker. Tänk positivt så löser du i 9 av 10 fall problemet.
Lägg energin på det som är viktigt, och ta bort alla energibovar.


Nu ska jag studsa vidare ut i solen.

Förresten har jag köpt fyra par stövla, de gillas ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0