Det vänder snabbt!

Det är verkligen kallt här nere idag, jag fryser fortfarande från gårdagens hockeymatch.
Matchen vann sportclub med 13-2, det var ett av de sämre lagen i MOL-ligan.

Jag kan säga att jag aldrig varit så frusen under en hockeymatch, tror jag fått frysskador.
Satt i vipen i en skön fåtölj, så jag ska inte klaga.

Träffade en journalist från internationella hockeyförbundet igår han var riktigt trevlig.
Snacka om att man blir förvånad när någon kommer och börjar prata svenska med en.
Så om en timma ska det intervjuas.

Jag ska även uppdatera er om hur det går till när de arrangerar bröllop här nere.
Bilder kommer i morgon.

Var och gjorde naglarna igår, där jag var förra gången jag var nere. Tog en chansning och gick in, fick en tid vif fyra.
När jag kom tillbaka dröjde det inte många minuter innan min alldeles egna tolk var på plats. En söt tjej som tolkade åt mig sist med, den oerhört trevliga tjejen på salongen är för härlig. Hon kan inte ett gnutta engelska men hon löser det i alf det gillas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0