Ge en klapp på axeln när det är som tuffast!

Hemma efter en dag med marknadsföring på schemat. Det är verkligen ett intressant ämne, men i bland känns det som de väller över med information.
Marknadsföring är egentligen inte speciellt svårt, men ibland känns det som att man gör det svårare än vad det är.
Vi har en riktigt bra föreläsare Per Syrén drivkraft.

Har idag varit på möte med Smålandsidrotten, när vi väl kom dit hade Leif bjudit dit kommunen också. Perfekt tyckte vi!
Att vi inte hade tänkt på det själva.

Så Sofhia och jag startade mötet med vår breömda power point. Vi fick till ett riktigt bra möte, men engagemang för Destination2.0.

Härligt det är att projketet är så uppskattat.
Men man ska inte sticka under stolen med att det kostar att ligga på topp. Sitter här i soffan nu, ganska slut skulle jag vilja påstå.

Men det gäller att lägga i växeln för vi har inte lång tid kvar.
Pressmeddelandet som jag och Emelie gjorde idag blev riktigt bra. Emelie hade grunden men vi finslipade det idag. Helena Nordström marknadschef på destination Jönköping gav oss feedback att det såg bra ut, härligt!
Bra jobbat säger jag till mig och Emelie.

Ibland kan det vara bra att säga det till sig själv, att man har gjort ett bra arbete. Det är inte alltid människor runt omkring dig gör det.

Har ett fullspäckat schema med saker som ska bli gjorda, men det är väl härligt.
Jag skulle vilja påstå att mitt arbete det är inget jobb, mer en livsstil.

Alla kan inte heller gilla dig eller det du gör, men när du väl hittar rätt människor att arbeta med då kommer det gå riktigt bra.
Ska idag ta tag i mina kontakter angående mentorer. Har fått en riktigt bra kontakt där som hjälper mig med att hitta en ny mentor.

Längtar också till resan mot Gotland, det ska bli skoj att blanda nytta med nöje.

Glöm heller inte bort att vi alla är människor, människor som har ett hjärta.
Vi är alla beroende av kärlek i olika bemärkelser.

Nu ska jag ta tag i min överfulla inkorg och se till att lite nytta blir gjort.

Länge leve arbetsglöden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0