Glädje!

Söndagen är här, det är min sista dag nere i Rumänien.
Det har verkligen varit ett otroligt äventyr, jag har fått se så mycket av detta land.
Har haft otroligt viktiga möten för framtiden, vilket är oerhört spännande.

I natt börjar min resa hem till Sverige, jag åker till flygplatsen 03.00 inatt.
Blir ett par stopp för att sedan hamna på Arlanda kl 14.00

Blir att skutta in i bilen och ta sig ner mot Jönköping.
Ska bli så skoj att vara tillbaka och få arbeta med Destination2.0 på plats.
Har fått massa viktiga saker gjorda här nerifrån men det är betydligt roligare att vara på plats.

Jag avslutar mitt äventyr här med en viktig hockeymatch och ett besök på en italienskresturang.


Ses i Sverige!


Längtar verkligen tillbaka till sommaren.
Det var en väldigt härlig dag tillsammans med goda vänner.

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja detta va en mys dag =)

2010-10-19 @ 19:58:19
URL: http://finest.se/shameonme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0