Livet som lyxfru för en dag..

...absolut något jag kan tänka mig då och då.. men aldrig någonsin längre än så. Tänk att inte göra något, nä men fy jag skulle krypa på väggarna.


Nu ska jag gå på massage och SPA, det ska bli underbart skönt.
Har massor att skriva om angående resdan igår. Och inte minst om Rumäniens infrastruktur och liknande, jag blir tokig.
Men man får inte glömma bort att de ligger många år efter.

Ska nu ner till Spa:t och förklara för dem, att vill de ha kunder till sig vore det en fördel om de i allfall hade lyset tänt. Nu tror man alltid att det är stängt.

Det är ett jätte mysigt spa, men väldigt kompetens personal. Men ingen har lärt dem hur man borde marknadsföra sig, och hur man bör arbeta för att synas utåt.

Men lugn, jag är på väg ner..


Varma hälsningar
från Rumänien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0