Sverige är fantastiskt!

Vilken underbar tripp!
Har de senaste veckorna varit på flera olika håll och platser i Sverige, vi har ett fantastiskt land.
Vi har så mycket att arbeta med för att göra Sverige ännu mer attraktivt.
Är just nu på Torekov Hotell http://www.torekovhotell.se/
Jag kommer att rekommendera alla jag känner att besöka Torekov, vilken känsla och vilket härligt ställe.
Kan förstå att det är som alla säger en fantastik sommarstad, men jag känner vilken härlig plats att vara på under vintern.
Jag och Nathalie är nu här och vi kommer stanna över natten. Inget som var planerat, men måste allt vara det?
Skickar mer lite mysiga bilder.
Funderat en del på de vi diskuterade i går under kvällen på Valvet.
Jag har lite tips om hur man kan tänka under sin LIA.
1. Fundera på vad DU vill ha ut av utbildningen?
2. Vad vill du ha ut av LIAN, hur kan den hjälpa dig nå dina mål?
3. Ta hjälp av oss tvåor vi har trots allt varit ute på 16 olika praktikplatser, samt har tillsammans en oerhörd kompetens.
Tror vi som går en Hotel Management utbildning måste bli ännu bättre på att tänka tillsammans.
Vi har en oerhörd kompetens om vi slår våra kloka huvuden ihop.
Destination2.0 kommer att ha två grymma elever som arbetar i restaurangbranschen. De kommer arbeta aktivt med att presentera dagen och även att ta reda på vad exakt vill branschen att dagen skall ge.
Tycker det är så roligt att se att Emelie Kraft och Torbjörn Hopf lyser av att få göra denna uppgift. Ska bli så spännande att se vad de kommer fram till.
Nu ska vi mysa vidare här på Torekov Hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0