Clamydiadagen

Ja det är det tydligen idag. Landstinget kör någon drive för att uppmana folk att gå och testa sig. Det är väldigt många som lider av detta utan att veta om det. Läs mer http://www.webben7.se/3397-dags_for_klamydiamandag.aspx


Nog om detta, jag har ju åkt bil ett x antal timmar idag, och det var faktiskt på radion som jag hörde detta vid sju i morse.
Åkte hem mot Jönköping tidigt i morse, när jag närmade mig Jönköping ringde jag till Natha. Hon satt på fiket "rådhuset" och pluggade.

Vi bestämde oss för att plugga tillsammans och vipps var jag i Skövde, mysigt var det!
Har verkligen varit effektiva idag, det ger så mycket att få diskutera frågorna med någon annan.
Det är heller inte alltid som jag tycker att boken tar upp verklighetsbaserade fall, då är det viktigt att kunna diskutera dem med någon vettig människa. Som Natha då kanske;)

Vi käkade himla god lunch och myste lite i solen.
Sne var det dags att sätta i gång och plugga igen, det blev ett par timmar till. Men tillslut får även rösten nog, så vi valde att gå till bogrens och ta en kaffe i stället.


Nu är jag hemma pigg och glad, ska snart gå ut på en promenad.
Vill verkligen hålla mig vaken till NCIS ikväll 23.00 men vi får se om jag orkar.

I morgon är det seminarie som gäller, därför håller jag även på att läsa en annan grupps rapport.
Intressant, intressant!!
De skriver om comfort och deras organisationsteorier.

Man lär sig verkligen något varje dag!

Pratade med bror idag, som är i fullgång med valkampanjen. Han har ett stort intresse för politiken och är riktigt duktig på det han gör.
Så nu ska jag ringa han och fortsätta med vår lilla diskussion.


Förresten!, gå in på ica.se!! De kommer att köra en drive nu med hur mycket vinster som helst när du köper ICA varor. Läs mer här http://www.ica.se/Erbjudanden/Vi-kan-mer---Lotteriet/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0