En dag med plugg..

Sitter med min kaffe och har gått igenom alla intressanta sidor nu under morgonen.
Känner mig inspirerad för att ta in ny kunskap nu, och det känns skönt.
Man måste ofta ge sig själv en liten morot för att sedan ta tag i de stora lass av böcker och papper som ligger brevid.

I går när jag åkte upp till Sthlm kom jag på ett litet projekt jag skulle kunna arbeta med under vår LIA(lärande i arbete) och examensarbete i utbildningen. 
Vet inte än om det är ett godkänt ämne för utbildningsmållen för kurserna, men det borde det vara.

Får helt enkelt ta reda på det genom att kontakta Oscar som är insatt i den biten.
Men det skulle vara ett ämne för mig som får mig att utvecklas så jag hoppas de kan se samma vinning i det som jag gör nu. Men alltid skönt att bolla ideér, de kanske har en annan tanke om hur jag kan utveckla ämnet.

På e24 idag när jag surfade lite hittade jag en artikel om Paris Hilton, det är ju aldrig omöjligt att hitta nya saker att strida om.... Ja men man blir ju inte förvånad.

http://www.e24.se/kvinna/pengar/paris-hilton-har-fel-frisyr_2234463.e24


Ha nu en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0