En krona kan till slut bli mycket pengar.

Precis hemma från jobbet, har gått riktigt bra idag. Jag arbetar lite då och då upp i Sthlm på bla en ICA.
Jag trivs verkligen så bra där, all personal är så oerhört trevliga. Arbetade lite extra där i somras under en tid och känner helt enkelt inte att jag kan släppa det.

Så nu åker jag upp lite helger och arbetar för dem, blir lika glad varje dag jag träffar personalen. Kramkalas varje gång.

Har även kikat lite på ICA skolan, som verkar vara en riktigt bra utbildning-kan bli intressant framöver. Man ska aldrig stänga dörrar.

Sen när jag kommer upp till Sthlm har jag även möjligheten att fixa med lite annat. Träffar ju självklart Camilla Ferhm och stannar till på glossy.
Jag har ett par riktigt snygga jeans från Mingel med mig hem. Blev även ett par sjalar och någon topp. :)

Idag kom en in i butiken och berättade för mig att enkronor tidigare än 1968 är värt ca 8 kronor.
Han tyckte jag skulle ta undan alla dessa, haha ja det skulle just se snyggt ut.
Men ganska häftigt, så om det stämmer kanske man ska bli samlare på enkronor.
Tydligen är det mycket silver i dem, så om några år haha.

I morgon tror jag att jag ska ta mig iväg för att rösta, lika bra att få det gjort.
Jobbar även imorgon så ska försöka ta mig upp skapligt tidigt.

Pluggandet har fått vara ikväll, tror inte man kan trycka in mer i min hjärna just nu.

Nästa vecka är det sags att ta uppstuderanderådet igen, jippie det ska bli riktigt roligt.
Det är verkligen roligt att få vara med och påverka.

Ska även börja kika på vad det finns för olika närträffar i Jönköping, känner att jag saknar mycket från Oskarshamn. När det gäller att träffa branschmänniskor m.m
När jag arbetade som föreståndare och bokningsansvarig träffade man väldigt mycket branschmänniskor och kunde utbyta kunskap. De ska jag satsa på för att få igång även i Jönköping. De måste säkerligen ha några roliga tillfällen att få skapa nya kontakter.

Nu ska jag ta tag i lite smått här, som blivit liggande under min arbetsdag.

Fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0