Hilton.

Precis hemma igen efter en kväll på Hilton slussen.
Har träffat Martin och Jocke som gick samma utbildning som mig, de gick ut förra året.
Alltid lika roligt att träffa dem, ambitiösa och drivande människor.

Martin arbetar som säljare för securitas nu, han trivs bra. Jocke är på Hilton där han också trivs jätte bra. Det kommer gå bra för dem om de fortsätter.

Vad viktigt det är med kontakter, man märker det mer och mer.


Tidigare idag har jag pluggat nästan hela dagen, det har gått riktigt bra.
Var nere hos Camilla Fehrm en sväng också och kikade på lite nya höst kläder.
Camilla äger och driver företaget Glossy of sweden.
Väldigt fina smycken och annat!

Nu ska jag återgå till mitt favoritprogram såhär på kvällen NCIS.

Sköt om er, i morgon är det nya tag som gäller.

mvh
Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0