Jönköping.

Ja snart om några timmar går bilen hem mot Jönköping.
Segt kanske vissa tycker, själv är det min "egentid" när jag kör bil. Idag kommer Otto Granberg få följa med mig på en trip mellan Stockholm och Jönköping.

På måndag börjar jag träna igen på Nordic club, det var verkligen på tiden. Känner speciellt nu när hösten mer eller mindre är här att man blir så seg om man inte får träna och hålla igång.

Behöver verkligen sätta fart med pluggandet till veckan också, tenta på fredag som jag bara vill ha bra på. Jag känner verkligen att detta är ett av mina favoritämnen, så de borde jag nog klara.

Nu ska jag ta mig lite frukost innan resan påbörjas med start på jobbet och slutstation I Jönköpingscity.

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0