Kan det verkligen bli bättre???

Det undrar man verkligen efter en superfredag.
Idag började vi med att vara på en föreläsning om Kvinnligt ledarskap.
Det var verkligen jätte bra och givande, men självklart handlar alla föreläsningar om att ta till sig och sätta det i praktiken. Man måste se vad man kan göra med materialet själv för att förstå.

Kvinnan heter Candida G.Brusch-googla gärna på henne och samla all information ni kan.
Hon var bland de första som började undersöka kvinnligt ledarskap.
Hon har flera böcker tillsammans med sitt team som du kan läsa.

The Diana projekt-heter den grupp som arbetat med detta. De har även varit i Sverige en heldel.


Vi har även haft ett sjukt givande studeranderåd, gud vad roligt detta kommer att bli. Vi har omformulerat en hel del och det bygger på framtid, nätverkande och engagemang.

Vi har en del roliga saker på gång, som kommer att ge mycket!!

Åker nu snart mot Oskarshamn, för att träffa Farmor. Det gäller att ta hand om dem.
Ska även klippa och färga mig i morgon, sköönt!

Sen drar jag mot Linköping där jag ska vara kl 18.00 för att träffa den familj mina hundar skall bo lite hos.

Nu blir det bilen ett par timmar med Otto Granberg i öronen!!

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0