KATASTROF!

Vilken dag!?
Vad händer egentligen just idag?

  • Bilen har någon repat
  • Jag har glömt mitt bankkort
  • Sovit typ fyra timmar
  • Fick metallflisa i fingret på jobbet igår, som verkar vilja sitta kvar
  • Grannen har problem att flytta bilen, så jag får plats på min parkeringsplats
  • Var på ett väldigt bra spinningpass men avslutade med ett kasst corepass för min del.

Herregud vilken dag! Jag var vekligen så trött på coren så jag trillade av Bollen, ungefär HUNDRA ggr. Jag kanske skulle stoppat lite tidigare. Inte en övning satt jag heller för trött för att konsentrera mig. Oooh.

De var dagen då jag hade otur!

Men jag har massa annat skoj att berätta såklart!
Jag känner att vi i projektgruppen har varit så aktiva och effektiva idag. Vi är verkligen grymma!
Bokat ett par möten och gjort en riktigt snygg PP.

Fasen vad roligt det är att arbeta med något man verkligen brinner för. I morgon åker jag och Nathalie ner till min lilla hemstad Oskarshamn för att träffa Sofie Gunnarsson, attraktiva Oskarshamn.

Vi ska vara på Corallen i morgon, det blir toppen.
Tänkte visa Natta runt lite bland de små smultronställen jag har.
Vi ger oss iväg kl 9 i morgon bitti och anländer nog åter igen sent i Jönköping.
Det ska bli så skoj.
Ser också fram emot nästa veckas möten!!

Snart kommer PP upp här så ni kan läsa mer om Destination2.0

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0