Mumma...

Sitter och pluggar och ser ut över vättern, dricker hemmagjord flädersaft. Uuh så gott!
Har varit ute på promenad och varit duktig, sitter för tillfället i träningskläder.
Känner mig ruskigt pigg när jag börjar ta mig i kragen, man blir så mycket piggare.

Chattar med Natha samtidigt, hon har blivit lite tekiknörd. Hörde du de Natha, liite.
Så nu kan vi chatta på utbildningens läroplattform, de är ju bra.

Dagen kommer bestå av plugg och träning.
Hade en jätte trevlig kväll med Bella och Lisa igår, alltid lika trevligt att träffa tjejerna.

Vår grupp som är grym: Natha, jag och Emelie kommer troligen dra till Ullared snart framöver. Men tro inte att det bara är shopping som gäller, nej nej. Vi har stoora planer ;)
Är så nöjd att arbeta med folk som man tillsammans kan utvecklas med.


Ha en toppen dag!





Kommentarer
Postat av: Natta

liiite tekniknörd bara ;)

2010-09-15 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0