Ny dag med nya tag.

Imorse var jag faktiskt ganska seg, men har nu druckit kaffe och kommit igång.
Jag kikar lite på ledarskapet och alla dessa organisationsteorier. Idag ska jag faktiskt släppa det, tror inte man kan trycka in allt i huvudet samtidigt om det ska bli något bra.

Kikade på kvällsöppet special igår, debatter efter debatter.
undra om man blir något klokare på att trycka ner den andras förslag?
Gör det att Sverige går framåt, det kan man ju ta sig en funderare på.
Självklart är det ett spel för gallerit också.

Jobb är det som gäller för mig idag 12.30-21 härligt!, är underbart att vara tillbaka.


Vad kvällen har att erbjuda väntas att se.

http://www.tv4play.se/aktualitet/kvallsoppet?videoId=1.1805947



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0