Premiär..

Så gott!, precis slängt i mig lite käk för kvällen. Idag var det pastaoxfilé med kantareller som gällde, man måste verkligen njuta av de små rackarna när de är framme.

Idag har det varit en dag där allt har hänt, inte riktigt men det känns så. Har varit och pluggat idag, det kändes faktiskt bra men känner att jag måste byta miljö i morgon.

Har varit på en kopp kaffe hos grannen, allt lika trevligt. De hade skaffat hund, en söt rackare!
Var och handlade idag, gud jag tycker verkligen det är tråkigt när man bor själv.

Som tur är har jag Emma här lite då och då så man får lite sällskap.

I morgon ska det verkligen bli så roligt, är laddad som tusan.
Ses i morgon vid waynés för att gå på två föreläsningar på högskolan.
Kvinnligt ledarskap och kunskapsorganisationer.

Efter de är det premiär för studeranderådet, ska verkligen bli så skoj. Har tagit fram lite saker som skall diskuteras i morgon-fokus ligger på kreativitet!
Sen ska det bli härligt att få lära känna de man ännu inte känner. Tror de har mycket att tillföra.

Vet inte hur jag ska göra i helgen, antingen blir det Nyköping eller stannar jag i Jönköping.
Funderade ett tag på att åka hem till Oskarshamn och träffa familjen. Men känns som de flesta är på vift just nu.
Pappa jobbar, Brorsan håller på med valkampanjer och resterande del är på olika håll.

By the way..

Letar efter någon som är grym på att göra ledarskapsutredningar, är det ingen som har någon bra person. Eller något bra företag? Det skall vara någon som verkligen kan sin sak.

Just nu sitter jag och skriver för fullt på mitt förslag till Miercurea Ciuc. Jag hoppas verkligen att de kan fatta tycke för de jag har att komma med.
Alltid spännande med destinationsutveckling, speciellt i länder som ligger efter och är på gång nu.

Läste Sofie Gunnarssons blogg idag. Petra på turistbyrån har sammanställt sommaren i Oskarshamn
Läs här.
http://attraktivaoskarshamn.blogspot.com/2010/09/hur-var-sommaren.html

Snart att det blir ändring på det här med lönerna tycker jag.
http://www.e24.se/kvinna/karriar/jobben-dar-kvinnorna-tjanar-mest_2298129.e24

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0