Värt att följa..

Jag har verkligen blivit inspirerad över Frey´s Hotel.
Har nu läst båda böckerna om Frey´s, hotellet som valde att vara utan chef och uppföljaren hur det sedan gick.
Där beskrivs hur företaget arbetar med organisationen, och det är verkligen en underbar resa man får följa genom böckerna.

Man är med och följer i medvind och motgång-här är inget én hemlighet.

Läs gärna Annika Tells blogg - http://blogg.freyshotels.com/


Nu är det dags för sängen, är helt slut efter att ha lyssnat på Otto Granbergs bok om organisationsteorier.
Ett smart sätt av bokförlagen att publicera och sälja med cd-skivor så man även kan lyssna på sammanfattningen av de olika kapiel boken har att erbjuda.

Härligt för mig som åker så mycket bil!

I morgon blir det att besöka Vallentunas bibliotek för andra gången, trevlig personal där! Väldigt lugn och skön arbetsro.
Ibland är det skönt med lite miljöombyte, och självklart skall jag i morgon unna mig min tentalyx. Tentalyx är när jag får gå in och unna mig vilket nytt block jag vill- med tillhörande pennor i samma färg. Allt för att glatta till tentaplugget.

I morgon finner vi nya möjligheter tillsammans.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0