Vilken helg!!?

Ja nu är det söndag, man sitter här vid datorn och arbetar. Herregud vad helgerna swissar förbi, det är knappt så man tror det är sant.

Vad har jag gjort i helgen då??

  • Åkte till Oskarshamn i fredags, där träffade jag familjen

  • Klippte mit i lördags, och träffade älskade SIS!, världens mysigaste frisörsalong.

  • Åkte till Linköping i lördagseftermiddag, där jag träffade de super goa tjejerna som kommer ta hand om mina hundar till våren.


  • SÖNDAG!!! JAG HAR RÖSTAT!, yes idag gäller det och jag hoppas verkligen att alla har sett till att rösta. Det är vår skyldighet!


Annars har helgen varit lugn, tänkte jag skriva. Jag har pluggat en heldel och jag har varit väldigt insatt i valdebatterna. Så ikväll gäller det att följa utgången av valet.

 

I morgon är en Ny dag och vi börjar en ny kurs í marknad, det ska verkligen bli så intressant! Ser verkligen fram emot det!

Nä nu ska jag fortsätta fixa till mitt CV lite, och uppdatera det. De är ett litet tips att alltid se till att det är fullständigt, man vet aldrig när någon frågar om just DITT CV.

Sen blir det djupdykning i Otto granbergs numera väldigt berömda bok ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0