Vilken underbar dag!!

Dagen började med ett seminarium. Vi diskuterade tillsammans med en annan grupp om de resultat vi fått fram av organisationen Frey´s Hotel.

Det var intressanta åsiktet och synpunkter vi diskuterade. Ska nu sitta och lägga till lite analyser utefter seminariet. Så nu ska jag ta fram skrivarglöden. och jag är taggad.

Vi fick även vår tenta flyttad till nästa vecka, eftersom högskolan har oerhört bra föreläsningar på fredag.
Se här http://www.hj.se/doc/9961

Jag ska gå på kvinnligt ledarskap samt kunskapsorganisationer.

Är riktigt taggad för denna vecka, men nu måste jag sammanställa resultatet av seminariet.


Fler tips kommer under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0