Hotellet är på plats och jag har fått ett fint besked på posten.

I förra veckan började lastbilarna komma med modulerna till Lindö Hotell. Det är verkligen fantastiskt hur det kan verka så enkelt att köra fram moduler och vips är hotellet på plats. Riktigt så enkelt är det dock inte, utan det finns flera bitar som skall vara på plats. Men jag tycker det är ganska fräckt att man kan skryta med att hotellet nu står på plats efter ca 1,5 vecka.
Det har varit fullt upp de närmsta veckorna, och just nu sitter vi i skarpt läge med strategiska möten och budget.
Konceptet börjar forma sig, och vi spetsar våra sista idéer. I dagarna arbetar jag med upphandlingar gällande Tvätt och städ. Tar in förta offerten som vi sedan skall gå igenom och så småningom komma fram till en bra leverantör.
Mitt examensarbete går riktigt bra och jag har färdigställt min undersökning och ska nu ta tag i det sista budgetarbetet för att få med det i rapporten.
Jag har också fått äran att tilldelas SHR´s Stipendium vilket var oerhört välkommet!
Det är alltid roligt när man slitit för något och får uppskattning för det man gör. Nu ska jag använda pengarna till att vidareutveckla mig inom ämnet ekonomi. Så jag säger återigen tack till SHR!
Bilderna nedan visar delar av hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0