Skarpt läge


I morgon tar jag tag i budgetarbetet på allvar. Då ska jag tillsammans med ägare sätta budget för del av 2011 som är kvar.
Idag har vi haft fullt upp med målgruppsanalyser och även haft besök av ett företag som presenterat sitt koncept.
Det är ett företag som jag varit i kontakt med gällande städbemanning och uthyrning av linne.

Dagrna går riktigt snabbt och snart är det dags att lämna in examensarbetet. Känns som att jag ligger bra till i planeringen, men ska spetsa till det ytterligare.

Hotellet är på plats och i dagarna börjar montering av balkonger. Vi kommer strax ut med ett öppningserbjudande på golfens hemsida www.capitalgolf.se

Ny hemsida för hotellet och annat spännande är på ingång. I morgon träffar vi en eventuell aktuell leverantör till bokningssystem.

Just nu har jag en bra känsla i kroppen. Om jag har arbetat mycket tidigare i mitt liv, så är jag tillbaka i det läget just nu. Fast det känns fantastiskt. Min drivkraft i livet och jag kommer aldrig lämna det.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0