Examensarbete 2011

Arbetar för fullt med mitt examensarbete idag. Det känns faktiskt riktigt bra, jag har en bra känsla i kroppen. Det är så härligt när skrivenergin smyger sig på.

Mitt examensarbete handlar om ekonomi och budget. Jag har fått i uppdrag från min LIA plats att göra ett budgetförslag. Nu arbetar jag för fullt med frågor och förbereder intervjuer.

På fredag åker jag ner mot Öland och Ekerum för att träffa Ekonomichefen. Förhoppningsvis ser det ut att bli fler stopp på vägen.

Man lär sig oerhört mycket när man gör ett arbete som detta. Budget är inget enkelt område, men väldigt roligt!
Jag ser fram emot att slå upp den sjukt tjocka boken, som jag fått låna av söta Anna Rönn.

Idag arbetar jag via skype med min bror som ger synpunkter och tips på hur jag ska utforma rapporten.
Visst är det bra att nyttja sina kontakter. Tänka vad mycket man kan när man lärt sig att ta till vara på dem.


Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0