Handledning & Nätverk!

Yes!
Idag har jag haft handledning för första gången gällande mitt examensarbete. Det gick bra och jag fick många bra tips på hur jag ska lägga upp mitt arbete. Nu har jag faktiskt bra koll, och jag sitter och arbetar för fullt med att få bra intervju personer.
Vad roligt det är att man kan dra nytta av sina kontakter man skaffar under åren. Idag har jag nog varit i kontakt med ett tiotal som jag lärt känna under min tid på Gunnarsö Semesterby. Jag har även många nya som man kan få otroligt stort utbyte av.
Det tror jag är oerhört viktigt idag att man har kontakter och att man förvaltar dem på rätt sätt.
Varje gång jag ska göra något projekt, eller har antagit en annan utmaning brukar jag tänka på dem. Varför ska jag uppfinna hjulet igen när jag har ett så stort och bra kontaktnät som är riktigt grymma på det dom gör.
Nix det gör jag inte, utan jag använder mig av mina kontakter.
Det roligaste är att dom hör av sig till mig med. Idag fick jag ett spännande mail, där jag fick lite frågor som personen vill ha besvarade. Visst är det skoj när man får uppskattning och kan hjälpa andra.
Så mer nätverkande helt klart!
Man kan inte få för mycket.
Känns skönt efter ett bra upplägg på examensarbetet, nu ska jag arbeta vidare på detta.
Trevlig dag!
Sofie Holmgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0