Hotellgruppen spekulerar i koncept.

Idag har det varit en dag fylld av energi, vi har haft möte med hotellgruppen. Vi planerar för fullt allt med hotellet, det gäller avtal, budget, koncept m.m
Jag och en kollega kommer under morgondagen att ta fram prissättning samt paket till hotellet.
Detta ska jag tillsammans med ägaren använda för att utforma en budget.
Det är verkligen så spännande och jag känner att det ger oerhört mycket att få vara delaktig i ett så häftigt projekt.
Jag kunde inte fått en bättre LIA plats. Har under tiden även hunnit med en del intervjuer som jag håller på att sammanställa på kvällarna. Det är ganska mycket med examensarbetet just nu men jag känner att jag ligger i fas.
är den stora frågan man arbetar med just nu.
Glozzy of sweden har fått massor av nyheter till våren, kommer att dela med mig av dem snart..
Nu ska jag arbeta vidare med prissättning och paketering.
Trevlig dag!
//Sofie Holmgren

Kommentarer
Postat av: TB

Gogo Soffan! :D Kul att höra att det går bra!

2011-03-28 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0