Organiserat kaos

Just nu ser det ut som att en storm varit på mitt kontor. Överallt finns det spännande uppsatser, böcker och andra dokument. Mitt i vimlet sitter jag och strukturerar mitt organiserade kaos. För jag har koll det vill jag lova, men jag tror absolut inte att det ser så ut.
Idag har jag lagt tid på sociala medier, och mitt förslag bygger på
- Hur Lindö ska använda dessa.
Tillsammans med kloka kollegor, hittar man nya infallsvinklar. Jag hoppas att mitt förslag tas emot på ett positivt sätt. Det händer väldigt mycket just nu, och jag ska inte avslöja för mycket.
Mer info kommer ikväll!
Solen skiner och jag har det toppen!
//Sofie Holmgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0