Tankarna går..

Idag var jag bara halvdag på praktiken, hade andra ärenden att göra. Vid sidan av själva praktiken har man även sitt examensarbete att tänka på. Och som det ser ut just nu ska jag arbeta med ett annat företag som arbetar liknande Lindös koncept.
Det kan bli mycket spännande och lärorikt.

För att mitt examensarbete ska bli så lyckat som möjligt, har jag valt att använda en metod som jag tycker passar mitt arbetssätt. Jag hoppas att det kommer bli bra!

Har pratat ideér med min bästa mentor idag, Pappa!! Han kan man verkligen använda som ett bollplank när man har flera olika synvinklar på saker och ting. Han är faktiskt ett riktigt bra bollplank, som jag aldrig skulle byta ut.
Vi käkade för övrigt på Sture Hof, helt okej.

Jag vill ge er ett tips! Under flera år har jag haft väldigt många bollar i luften. Jag har jobbat i olika branscher samtidigt. Ni MÅSTE skaffa er en mentor! En person som ni alltid kan ringa. Jag håller faktiskt på att ta ut en sådan grupp. Det ska bli spännande och se vart de kan leda.

Framöver har jag tänkt att ni ska få ta del av den byggarbetsplats jag befinner mig på. Så ni måste hänga med och se hur hotellet blir! Jag har riktigt bra kollegor just nu, de känns som att man kan utbyta kompetens och får oerhört mycket tillbaka. För mig är det otroligt viktigt!

Jag ska helt enkelt fundera vidare, men kan varmt rekommendera er att hålla utkik på bloggen.
Hoppas kunna komma med lite förhandsvisningar på bygget, och vem vet det kanske kommer andra gobitar också!

Trevlig kväll!
Nu ska jag arbeta vidare med mina tankar kring Lindö!


Min mentor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0