Vem ställde om min klocka?

Det är verkligen frågan!
I morse vaknade jag 10:42 och for upp eftersom jag börjar arbeta 11:00.
Väl på arbetet hann jag med en kaffe och skulle stämpla in, då stod klockan på 10:00!!
Jag var alltså en timma tidig på jobbet, och jag som tyckte att jag hade bråttom. Jag undrar vem som ställt om min telefon. Men det gjorde inget, för jag slapp försova mig och vet nu massvis om ICAnyheterna= Toppen!

Helgen har jag tillbringat på ICA, efter en fantastisk Onsdag och Torsdag i Göteborg. Vi sålde NYDJ så det rykte och det var verkligen trevligt att besöka Coretta.
Senare på kvällen blev det VIP på NK, det var också trevligt.

Fredagen bestod av ett försenat flyg, men jag hann i tid till mitt möte.
Vi pratade med Ale Eklund angående Hotellinx, och jag tyckte det verkade riktigt bra.
Jag fick informationen från Ekerum att detta bokningssystem för hotell var bra.

Nu återstår att se vad VD och ägare kommer fram till. Men oavsett vad är det alltid trevligt att öka sitt kontaktnät och nu vet jag vart jag kommer vända mig när jag behöver ett bokningssystem.

Laddar det sista och njuter av att i morgon ska jag och bror skypa.
Vi ska prata metodik och diskutera examensarbete= HÄRLIGT!

Trevlig kväll till er!
Avslutar med att påpeka hur viktigt det är att se saker och ting positivt. Jag är rent utsagt trött på gnällspikar. De borde utrotas.
Skickar men en liten bild, såhär skoj har vi på jobbet. Och det går riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0